Betaalmethodes
De eenvoudigste methode om te betalen is via een Ideal betaling, zoals wordt aangeboden in het bestel/ betaal traject.
Mocht de betaling via de Ideal betaalmethode niet lukken of voor u niet mogelijk zijn, dan kunt u de bestelling per mail doorgeven aan info@goudspoor.nl waarna wij de gegevens voor een overboeking aan u zenden.
Verzendkosten & levertijd
Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13 uur worden gedaan en betaald, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Daarbij zijn wij afhankelijk van de bezorg snelheid van de gekozen pakketbezorger.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket, de tarieven van de gekozen vervoerder (DHL/ DPD/ Postnl.) en naar welk land het pakket moet worden verzonden.
De verzendkosten verschijnen automatisch op de afrekening.
Bij deze berekening is gekozen voor de laagste vervoerskosten, waarbij gekeken wordt naar de pakketbezorger DHL/ DPD/ Postnl. met het laagste tarief, afhankelijk van het gewicht en het land van bestemming.
Bij meerdere bestellingen in één order dan betaalt u maar één keer verzendkosten. In dat geval alleen de hoogste verzendkosten.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL/ DPD/ Postnl.
Over het algemeen zal de aflevering binnen Nederland de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Aflevering in het buitenland is afhankelijk van de gekozen pakketbezorger en het land van bestemming. Ervaring leert dat in het algemeen wordt afgeleverd tussen de 1 en 6 werkdagen.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@goudspoor.nl We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Retour
Het kan voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen.
Bijvoorbeeld, omdat het artikel, dat door u werd ontvangen, niet aan uw verwachtingen voldoet. Dit in relatie tot de omschrijving en/ of de bijbehorende foto(s).
Bij produkt gerelateerde redenen heeft u het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag, exclusief verzendkosten gecrediteerd.
De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn ook voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket, de tarieven van uw vervoerder en het land van waaruit u verzend. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ‘Webshop Goudspoor’ geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@goudspoor.nl (U kunt daarbij het formulier herroeping gebruiken).
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Webshop Goudspoor verkoopt geen winkelnieuwe artikelen en vaak betreft het een enkel artikel. Derhalve kunnen er geen artikelen worden geruild.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Naam: Goudspoor
Tel 06-29093120
Mail goudspoor@kpnmail.nl
Onze domeinnaam is Goudspoor
Woonplaats: Gouda.
U kunt gebruik maken van het contact formulier
Garantie
Wij doen ons best om de door u gekochte artikelen in de conditie, zoals omschreven en weergegeven op de fot(s) op onze webshop aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie, vervanging of schadeloosstelling.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om de klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen goudspoor@info.nl.
Wij komen er dan gegarandeerd uit.
Privacy
Klantgegevens worden uitsluitend gebruikt bij het verzenden van de aankopen en het contact met de kopers.
Deze gegevens worden geïnactiveerd na het verstrijken van de garantie en herroeping termijnen.